عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 اسفند 1392
بازدید : 1355
نویسنده : no name



زندگینامه

داریوش در ۱۵ بهمن سال ۱۳۲۹ خورشیدی در میانه به دنیا آمد. پدرش محمود اقبالی، از ملاکان آذربایجان بود. داریوش دوران کودکی را در میانه، زادگاه پدر و مادرش گذراند. اولین بار در ۹ سالگی در جشنی در مدرسه شهرآرا به روی صحنه رفت. دوران دبیرستان را در دبیرستان‌هایی همچون دبیرستان فارابی، دبیرستان کرج، دبیرستان رازی دبیرستان سنندج، و دبیرستان آزادگان تهران پارس ‌گذراند و در مراسم‌ هنری به اجرای برنامه‌های هنری می پرداخت.

در ۱۳۴۹ با حسن خیاط‌باشی آشنا می‌شود و همین ورود رسمی او به موسیقی حرفه‌ای است. در همین سال او با ترانهٔ به من نگو دوست دارم به شهرت می‌رسد. لازم به توضیح است که اولین نرانه مستقل او ترانه نبسته پیمان بوده است از علی گزرسز (رها) داریوش در روز ششم شهریور ماه ۱۳۵۳ توسط س-ا-ز-م-ا-ن امنیت ش-ا-هنشاهی دستگیر و مدت ۹ ماه در ز-ن-د-ا-ن میماند، در همان روز روزنامه اطلاعات عکسی از او به چاپ میرساند که پلیس مدعی شده بود که او را به جرم مصرف ونگهداری ی مواد مخدر دستگیر کرده است که آن مطلب دروغ محض بود وساواک او را به خاطر اجرای ترانه های س-ی-ا-س-ی اش مثل جنگل ، پریا، رهایی و گل گندم به ز-ن-د-ا-ن انداخته بود .

با سر کار آمدن جمهوری اسلامی، داریوش نیز مانند اکثر خوانندگان پاپ ایرانی آن زمان، از کشور خارج شد و در مهر ماه ۱۳۵۷ (۱۹۷۸) به انگلستان و به شهر برموس نقل مکان کرد و پس از دوسال اقامت در آنجا به دعوت احمد محمودعازم آ-م-ر-ی-ک-ا شد.

در دهه هفتاد خورشیدی ترانه‌ای از داریوش با عنوان به بچه‌هامون چی بگیم با شعر اردلان سرفراز باز دوباره بر سر زبانها افتاد.
گناه هر چی که گذشت به گردن ما بود و هست
از ما اگه بتی شکست بتهای تازه جاش نشست

داریوش در سا‌ل‌های اخیر در خارج از ایران فعال بوده و در آ-م-ر-ی-ک-ا، انگلستان، آلمان، کانادا، و ژاپن کنسرتهایی اجرا کرده است.

او که خود مدت‌ها معتاد بود (بنا بر اظهارات خودش)، اعتیاد را ترک کرد و به عنوان فعال ضد اعتیاد نیز فعالیت می‌کند و از همین رو به همراه جمع دیگری س-ا-ز-م-ا-ن مرکز بهبودی ایرانیان را تأسیس کرده است. و با کمک شخصی بنام خشایار سایت بهبودی و بهبودی چت را تأسیس کرد سپس بعدها با تأسیس بنیاد آینه و عضویت در عفو بین الملل بر فعالیت‌های اجتماعی خود افزود.

ترانه‌ها

داریوش با سبک صدایی خاص و استفاده از مضامینی همچون آزادی، صلح و عشق طرفداران خاص خود را داشته است و دارد.

شعرهای ترانه‌هایش از شاعرانی مانند مولوی، حافظ، احمد شاملو، نادر نادر-پور، حسین منزوی و سیمین بهبهانی و ترانه‌سرایانی همچون اردلان سرفراز، شهیار قنبری و ایرج جنتی عطایی است. وی با آهنگسازان بنامی چون جلیل و فرید زلاند، بابک بیات، اسفندیار منفردزاده، واروژان ، حسن شماعی زاده و بابک افشار همکاری داشته است.

از جمله ماندگارترین آثار داریوش می‌توان به ترانه‌های دست‌های تو و چشم من و دوباره می‌سازمت وطن و "بچه ها" و "خونه" اشاره کرد.

کارهای داریوش شامل بیش از ۲۰۰ ترانه در ۲۵ آلبوم است.

وی چند سالی است که از جامعه هنری در لوس‌آنجلس فاصله گرفته است و آثار خود را تنها از طریق شرکت پخش ترانه شخصی خود و نیز اینترنت منتشر می‌کند.

فعالیتهای س-ی-ا-س-ی - اجتماعی

داریوش چه در زمان سلطنت محمدرضا ش-ا-ه پ-ه-ل-و-ی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مخالفت با روش زمامداران حاکم بر ایران پرداخت و به همین دلیل به ز-ن-د-ا-ن افتاد. وی در زمان حکومت پ-ه-ل-و-ی قصد خروج از کشور داشت که با آن موافقت نشد. حمله به وی باعث شد تا برای معالجه به وی اجازه خروج داده شود و بنا بر این در زمان انقلاب وی در ایران نبود. پس از آن نیز وی به کشور بازنگشت

وی در طی سالهای غربت همواره از پناهجویان ایرانی حمایت کرده است و در تظاهرات‌های حمایت از این افراد فعال بوده است.و نیز با تشکیل بنیادهایی همچون آینه به حمایت از معتادان برخاسته است.

اعتیاد

در دهه پنجاه خورشیدی شخصی با حمله به داریوش بر صورت او اسید پاشید و وی مدتی در بیمارستان بستری شد. برای کاهش درد به وی مرفین داده می‌شد و تکرار این کار باعث شد تا وی گرفتار اعتیاد به مواد مخدر شود. به گفته خود داریوش تا قبل از این ماجرا آشنایی وی با مواد مخدر اندک بوده است.

پس از سال‌ها اعتیاد وی سرانجام تصمیم به ترک می‌گیرد و به کمک متخصصان موفق می‌شود اعتیاد را ترک کند. اولین برنامه رسمی داریوش بنام آینه در رادیو AFN (میبدی) بود و در سال 2003 با همکاری شخصی بنام خشایار سایت بهبودی را که اولین وب سایت ایرانی برای کمک به معتادان و خانواده ها بود را در سال 2003 راه اندازی کرد و سپس با همکاری دو پزشک بنیادی به نام آینه تأسیس می‌کند تا به یاری معتادان برود. گفته می‌شود از زمان تأسیس این بنیاد تاکنون نزدیک به ۴۰ هزار نفر ترک اعتیاد کرده‌اند. بعد از رادیو وی تصمیم به گسترش کار خود می گیرد و برنامه آینه را در تلویزیون های 24 ساعته ادامه می دهد وی همچنین در همایش‌ها و کنفرانس‌های متعدد ترک اعتیاد شرکت کرده است.

جوايز و افتخارات

جايزه سيمون و رونالد رايت بابت حمايت از حقوق اقليت سال ۲۰۰۵
نشان صلح در فستیوال فیلم، موسیقی و رسانه‌های تصویری بحرین
جایزه بین‌المللی شر به خاطر فعالیت های پیوسته در ارتباط با اعتیاد و معضلات اجتماعی

کسب درآمد
تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392
بازدید : 1382
نویسنده : no name

 

 

 

 

دانلود برای گوشی های ASHA                                 

 

              

 

 

 

  دانلود برای گوشی های LUMIA

                                            

  

کسب درآمد
تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392
بازدید : 1807
نویسنده : no name

بازی اهریمن ساکن ۳: نمسیس | Resident Evil 3: Nemesis+ فشرده شده+ بدون نیاز به نصب+ کرک شده+ کاملا تست شده. توضیحات بازی : سومین بازی از سری بازی های رایانه ای رزیدنت ایول است، که در ژاپن با نام "Biohazard 3: Last Escape" منتشر شد. این بازی توسط شرکت کپ کام و در سبک بازی های سورویوال هارور ساخته شده و توسط منتشرکنندگان گوناگونی چون کپ کام، ویرجین، آیدوس و نینتندو عرضه شده است. نسخه های انگلیسی این بازی به ترتیب نخستین بار در ۱۱ نوامبر ۱۹۹۹ برای کنسول پلی استیشن، در ۱۶ آوریل ۲۰۰۱ برای ویندوز، در ۱۷ نوامبر ۲۰۰۰ برای کنسول دریم کست و در ۱۴ ژانویه ۲۰۰۳ برای نینتندو گیم کیوب به بازار عرضه شد. این بازی همچنین در ۳ دسامبر ۲۰۰۹ قابلیت بازی در PSN پلی استیشن ۳ را نیز پیدا کرد. از نکات بارز این بازی گرافیک خوب و داستان جذاب و خصوصاَ جو گیرای آن است که شدیداً حس دلهره را در بازیکن تحریک می کند. قسمت بعدی بازی که با نام رزیدنت ایول ۴ عرضه شد و تغییرات بسیاری را به خود دید که این موضوع، باعث رنجش طرفداران این سری شد، ولی سری رزیدنت ایول، خصوصاَ همین شماره و شمارهٔ چهارم قطعاَ یکی از بزرگ ترین گسترش دهندگان گیم پلی سوم شخص در دههٔ اخیر به حساب می آیند. رزیدنت ایول ۳:نمسیس، در مجموع با نقدهای مثبت فراوانی، به خصوص در نسخهٔ عرضه شده برای پلی استیشن مواجه گشت.

« پسورد فایل:

www.pocketgames.ir «

حجم تقریبی : ۴۰۸ MB 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: بازی اهریمن ساکن ۳: نمسیس | Resident Evil 3: Nemesis , بازی اهریمن ساکن ۳: نمسیس , بازی Resident Evil 3: Nemesis , بازی اویل ۳ , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392
بازدید : 30012
نویسنده : no name

جی تی ای ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas Pc Game | دانلود بازی جی تی ای ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas با لینک مستقیم | | نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد های تقلب | | نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت های ۱ گیگا بایتی | بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند. در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است « توجه : قبل از نصب این بازی حتما باید نسخه اصلی "GTA 5: San Andeas" را نصب نمایید. برای دانلود نسخه اصلی Gta 5 ابنجا را کلیک نمایید. « راهنمای نصب : پس از اکسترکت فایل، بازی را حتما باید در محل نصب نسخه اصلی "GTA 5: San Andeas" نصب نمایید. ......

پسورد فایل: www.x- game.loxblog.com 

حجم تقریبی : ۷۹۵ MB

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: , دانلود بازیهایBlackboxفشرده , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392
بازدید : 3232
نویسنده : no name

دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 با لینک مستقیم ***برای اولین بار میان سایت های ایرانی*** ***قابل اجرا بر روی CFW 3.55 و CFW 3.41*** بازی فوق العاده جذاب و استثنایی Resident Evil 6 که توسط کمپانی قدرتمند و معروف Capcom ساخته شده و برای کنسول PlayStation 3 منتشر شده است ، همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند . بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط Shinji Mikami بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد . گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد ، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت . بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف ، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم . برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند . سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود . یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر Jake Muller به دست می گرفتند ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی برای اولین بار میان سایت های ایرانی با لینک مستقیم و به صورت رایگان دانلود نمایید بخش داستانی ایدا از صحنه های اکشن کمتری نسبت به RE4 و RE5 برخوردار است و همچنین معماهای بیشتری را پیش روی شما قرار می دهد که برخی از آن ها با توجه به قوانین فیزیک حل می شوند. موضوع جالب دیگری که در شخصیت ایدا با آن مواجه می شوید، این است که او نیز با اکثر قهرمان های این روزهای بازی ها مانند لارا کرافت )Lara Croft(، پرافت )Prophet( و کانر )Connor( یک تیر و کمان در اختیار دارد و به وسیله آن تیرهای آتشین پرتاب می کند. این تیر و کمان برای از بین بردن چند زامبی به صورت همزمان بسیار کاربرد خواهد داشت و حتی در حل کردن بسیاری از معماهای بازی نیز به کمک شما خواهد آمد. زمانی که کنترل ایدا را به دست می گیرید، مشاهده می کنید که میزان مهمات در این قسمت بسیار کم است و حتی زمان بیشتری را هم باید برای تعویض خشاب صرف کنید. بر خلاف ۳ داستان اصلی بازی که شخصیت های این عنوان یک همراه در کنار خود دارند، قسمت مربوط به ایدا را تک نفره تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که در این قسمت ها کاملاً تنها هستید، بیشتر زمان ها این بخش را با لیان و هلنا خواهید بود که هوش مصنوعی بازی کنترل آن ها را به دست گرفته است. این موضوع تنها به این معنا است که این بخش را نمی توانید با فرد دیگری بازی کنید. در بخش داستانی مربوط به ایدا، اطلاعات بیشتری درباره هلنا و خواهر او دبرا )Debra( بدست می آورید. در این دمو مشاهده می کنید که دکتر درک سیمونز )Derek C. Simmons( آزمایش های زیادی را روی دبرا انجام داده است. هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را آرام کند، اما ایدا، دبرا را با تیر و کمانش می کشد. در بخش ویژه ایدا، با Bossهای مختلفی روبرو می شوید که برای از بین بردن آن ها نیاز به مهمات ندارید و لیان و هلنا در این کار به شما کمک زیادی خواهند کرد. با معرفی بخش داستانی مربوط به ایدا، مشخص شد که RE6 سه برابر بزرگتر از عنوان قبلی است و ترس، معماها و زمان بازی کردن بیشتری را در خودش قرار داده است. همچنین اطلاعات زیادی در این نسخه قرار داده شده که ارزش این بازی را زیاد کرده اند. در کنار این قسمت ها باید به بخش چندنفره نیز اشاره کرد که بزرگتر از نسخه قبلی شده و المان های جدیدی در آن به کار رفته اند.

پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به فولدر دانلودی خود مراجعه نمایید ، بازی را در یک پوشه با نام GAMEZ قرار داده و آن را بر روی یک فلش مموری یا هارد اکسترنال کپی کرده و در کنسول خود کپی نمایید ، سپس بازی را اجرا کنید.

این نسخه فشرده شده دارای۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید )مانند خطای CRC یا Password( ، نرم افزار Winrarرا اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepairکه در قسمت بالایی نرم افزارموجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: انلود بازی Resident Evil 6 با لینک مستقیم , دانلود بازی از رپیدشیر Resident Evil 6 , دانلود بازی Resident Evil 6 برای ps3 , دانلود بازی رزیدنت اویل 2012 برای ps3 , دانلود بازی رزیدنت اویل 6 , دانلود بازی رزیدنت اویل 6 برای ایکس باکس , دانلود رایگان بازی Resident Evil 6 , دانلود مستقیم بازی Resident Evil 6 XBOX360-COMPLEX , دانلود مستقیم بازی Resident Evil 6 , دانلود نسخه COMPLEX بازی رزیدنت اویل 6 , دانلود نسخه RF بازی Resident Evil 6 , دانلود نسخه ایکس باکس 360 بازی Resident Evil 6 , دانلود نسخه ریجن فری Resident Evil6 , بازی رزیدنت اویل 6 , لینک پرسرعت بازی Resident Evil 6 , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392
بازدید : 2024
نویسنده : no name

 

توضیحات بازی: یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است. هیتمن ۴توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.« حداقل سیستم مورد نیاز : ویندوز ® 2000/XP )ویندوز ۹۵/۹۸/ME/NT پشتیبانی نمیشود( پنتیوم ۴ ۱٫۵Ghz Athlon ایکس پی و یا معادل ۵۱۲MB حافظه ۱۰۰ ? DirectX 9.0c کارت گرافیک سازگار است که پشتیبانی از سخت افزار TnL و سایه زن پیکسل ۲٫۰ )جیفورس فارکس / Radeon 9500 یا بالاتر( ۱۰۰ ? DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا ۵٫۰GB فضای دیسک آزاد ۱۰۰ ? ویندوز ۲۰۰۰/XP سازگار با ماوس و صفحه کلید )Gamepads و کنترل پشتیبانی نمی شوند( « سیستم پیشنهادی : پنتیوم ۴ ۲٫۴Ghz Athlon و یا معادل آن XP/64-bit رم ۱۰۲۴MB آتی سری X800 ، انویدیا جیفورس سری ۶۸۰۰ یا بالاتر کارت گرافیک ۱۰۰ ? DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا ، صدا بلستر ایکس فی سری ۵٫۰GB فضای دیسک آزاد « پسورد فایل: www.pocketgames.ir « حجم:۲۸۰ MB توجه: پوشه را از حالت فشرده خارج کنید بعد روی unpack.bat کلیک کنید و به صفحه سیاه کاری نداشته باشید هر چقد طول داد صبر کنید بعد که تمام شد ایکون بازی ظاهر خواهد شد و می توانید از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: blackbox , Blood Money , hitman , Hitman 4 , hitman Blood Money , iso , PC , skidrow , استراتژيک , اسکيدرو , اکشن , بازي فشرده شده , بازي کامپيوتري , بازي کم حجم کامپيوتري , بازی , بازی اکشن , بازی تیر اندازی , بازی کم حجم شده کامپیوتر هیتمن 4 , بلک باکس , تقلب , ,
تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 3007
نویسنده : no name

 

 

دانلود در ادامه مطلب

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: بازی ای او اس , برنامه ای او اس , ,
تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 3033
نویسنده : no name

 

برای دیدن قیمت ها به ادمه مطلب بروید

(این کار برای حفظ ظاهر وبلاگ است)

کسب درآمد
تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1330
نویسنده : no name

نحوه رفتار ما در طی زندگی در اجتماع و با سایر اشخاص قطعا بیانگر تربیت و ارزشهای خانوادگی ماست. اینکه ما و بچه هایمان در جاهایی غیر از خانه  چطوری رفتار می کنیم و یا چه معیارهایی خواهیم داشت به نحوه تربیت خانوادگی ما رابطه تنگاتنگی  دارد. بنابراین لازم است که به این مهارتها و بعضی وقتها به طرز رفتارمان در جامعه بیشتر نظربیفکنیم

بقیه در ادامه مطلب

کسب درآمد
تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 2371
نویسنده : no name

wifi ترفند مشاهده ی رمز ذخیره شده وایرلس در ویندوز

همانطور که می دانید اگر برای بار نخست بخواهید به یک شبکه ی وایرلس متصل شوید،ابتدا میبایست پسورد شبکه ی مورد نظر را وارد نمایید و در صورت متصل شدن به شبکه این پسورد در سیستم ذخیره می شود.اما پس از مدتی ممکن است شما پسورد را فراموش کنید.در اینجا ما دو روش به شما آموزش خواهیم داد تا شما بتوانید پسورد شبکه ی وایرلس خود را بدست آورید.پس با ما همراه باشید.

 

برای شروع ابتدا به شبکه ی وایرلس خود متصل شوید و سپس کلید های Win + R را فشار دهید تا برنامه ی Run اجرا شود.سپس عبارت ncpa.cpl را وارد نمایید و Enter بزنید.

پس از باز شدن پنجره ی Network Connections بر روی کانکشن وای فای خود راست کلیک کنید و سپس گزینه ی Status را انتخاب نمایید.

wifi password ترفند مشاهده ی رمز ذخیره شده وایرلس در ویندوز

پس از باز شدن پنجره ی Wi-Fi Status بر روی Wireless Properties کلیک کنید.

wifi password2 ترفند مشاهده ی رمز ذخیره شده وایرلس در ویندوز

اکنون کافیست مانند تصویر زیر تیک گزینه ی Show charecters را بزنید

wifi password3 ترفند مشاهده ی رمز ذخیره شده وایرلس در ویندوز

خواهید دید که پسورد وایرلس شما نمایان می شود.

wifi password4 ترفند مشاهده ی رمز ذخیره شده وایرلس در ویندوز

یکی دیگر از روش های بدست آورد پسورد وایرلس از طریق Command Prompt امکان پذیر می باشد.

برای شروع ابتدا کلید های Win + R  را همزمان فشار دهید تا برنامه ی Run اجرا شود.سپس عبارت cmd را وارد کنید و Enter بزنید.

سپس عبارت زیر را با تغییری که به شما خواهم گفت کپی کنید و در محیط Command Prompt پیست نمایید.

netsh wlan show profile name="Wi-Fi Name" key=clear
(به جای عبارت Wi-Fi Name  نام شبکه ی وایرلس خود را وارد نمایید به طور مثال نام شبکه ی وایرلس سیستم من hg521 هست و به صورت زیر وارد می کنم)
netsh wlan show profile name="hg521" key=clear
پس از وارد کردن عبارت بالا Enter بزنید

wifi password5 ترفند مشاهده ی رمز ذخیره شده وایرلس در ویندوز

اکنون اطلاعات مربوط به شبکه مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که رمز وایرلس مورد نظر در قسمت Key Content قابل مشاهد می باشد.

wifi password6 ترفند مشاهده ی رمز ذخیره شده وایرلس در ویندوز

 

کسب درآمد
تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 1591
نویسنده : no name

 

 

نخست، شما باید با کلیک بر روی آیکون چرخ*دنده در بالا و سمت راست صفحه جستجوی گوگل، ویژگی جستجوی بی*درنگ یا instant search را خاموش کنید. توجه کنید که در همه موارد زیر باید روی I’m feeling lucky کلیک کنید.

حتما از همین جا کپی کنید که اشتباهی پیش نیاد

۱- جاذبه گوگلی: جستجو کنید: Google gravity

2- گوگل اریب می*شود: جستجو کنید: Askew

3- بزرگ شدن فونت گوگل: جستجو کنید: Epic Google

4- کوچک شدن گوگل: جستجو کنید: Weenie Google

4- هک شدن گوگل: جستجو کنید: Google Hacker


5- کاری کنید که گوگل برایتان پشتک وارو بزند: این بار جستجو کنید : do a barrel roll و صحنه را شاهد باشید! در این مورد خاص روی I’m feeling lucky کلیک نکنید و همان جستجوی ساده را بکنید.

کسب درآمد
تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 3077
نویسنده : no name

 

 

VDownloader 3.6.920" ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید". متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید."

 

دانلود این نرم افزار

پسورد :www.downloadha.com

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: برنامه کاربردی , ,
تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1392
بازدید : 2608
نویسنده : no name

 

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید. . . .

کسب درآمد
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392
بازدید : 1509
نویسنده : no name

اپل سافاری v5 :     دانلود    رمز:   ir-dl.com  

 

اپرا  v20:            دانلود    رمز:   www.p30day.com

 

 موزیلا فایرفاکس v27 :   دانلود    رمز:   www.p30day.com

 

نظـــــــــــــــــــــــر یادتون نره !!!

کسب درآمد
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392
بازدید : 1680
نویسنده : no name

 

نرم افزار مدیریت پیامها برای اندروید

لینک دانلود

 

< کلیک کنید >

 

بقیه در ادامه مطلب

کسب درآمد
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392
بازدید : 2240
نویسنده : no name

 

 

دانلود : 2afm_Mobarak_Bashe
دانلود : 2afm_Eblis_Ft_Tohi_Irane_Man
دانلود : 2afm_Eblis_Ft_Tohi_Jang
دانلود : 2afm_Tataloo_Ft_Tomeh_Saeed_SJ_Vaghti_Ke_Baroon_Mi gire
دانلود : 2afm_Tomeh_Ft_Tico_Bezanid_Be_Takhte
دانلود : 2afm_Tomeh_Ft_Tataloo_Mary_Joon
دانلود : 2afm_Ft_Amir_Farhad_Baxe_2afm
دانلود : 2afm_Ft_Anooshirvan_Ashkan_4Shanbe_Soori
دانلود : 2afm_Ft_Ario_Barzan_Farar_Az_Vaghiyat
دانلود : 2afm_Ft_Ashkan_Doggy_Bazi_Eshgh
دانلود : 2afm_Ft_Farhad_Tohi_Party
دانلود : 2afm_Ft_Farzan_Shojayi_Dooset_Daram
دانلود : 2afm_Ft_Hamed_H24_Dokhtare_Royaha
دانلود : 2afm_Ft_Javid_Shahin_Ehsas
دانلود : 2afm_Ft_Mehdi_Hosseini_Kashki
دانلود : 2afm_Ft_Miloboy_Mehrzad_Rooze_Raftanet
دانلود : 2afm_Ft_Nergal_Hambastegi_Sharghe_Shah
دانلود :2afm_Ft_Nergal_Shabe_Tarik
دانلود : 2afm_Ft_Poural_Nahan_Shabe_Royaie
دانلود : 2afm_Ft_Saeed_2pac_Raghse_Jamaykaie
دانلود : 2afm_Ft_Yar2_Amir_Farhad_Saghar_Dokhtar_joon
دانلود : 2afm_Ft_Ario_Barzan_Tooye_Modate_Kam
دانلود : 2afm_Ft_Eblis_Tohi_Ft_Yar2_Daffing
دانلود : 2afm_Ft_Hossein_Estiri_Eshgh_Aval
دانلود : 2afm_Ft_Mehrshad_Ft_Pasha_Bito_Mimiram
دانلود : 2afm_Ft_Tataloo_Ft_Tomeh_Dokhtare_Rashti
دانلود : 2afm_Ft_Tataloo_Ft_Tomeh_Rafti_Amma_To_Bedoon
دانلود : 2afm_Ft_Tohi_Ft_Atom_Senoghte
دانلود : 2afm_Ft_Yar2_Eshghe_Man_Bodi
دانلود : 2afm_Ft_Ali_Foladi_Fasele
دانلود : 2afm_Ft_Nergal_Kolteh_Kamari
دانلود : Armin_2afm_Mesle_To_New_Version




تک آهنگ های دیگر

     
چیزی شده 128 دانلود
ایول 128 دانلود
مبارک باشه 128 دانلود
کاشکی 128 دانلود
ماری جون 128 دانلود
دختر رشتی 128 دانلود
وقتی که بارون میگیره 128 دانلود
رفتی اما تو بدون 128 دانلود
دختر رویاها 128 دانلود
دلبر 128 دانلود
دوست دارم 128 دانلود
عشق اول 128 دانلود
ایرونی 128 دانلود
فرشته 128 دانلود
حال گیری 128 دانلود
غیر مستقیم 128 دانلود
برو از پیش من 2 128 دانلود
نوروز 128 دانلود
روزه رفتنت 128 دانلود
به تو عادت کرده بودم 128 دانلود
یکی یدونه 128 دانلود
--احساس 128 دانلود
فاصله 128 دانلود
مغرور 128 دانلود
بیتو میمیرم 128 دانلود
نازنین 128 دانلود
تولدت مبارک 128 دانلود
Sms 128 دانلود
کروات 128 دانلود
عشق من 128 دانلود
حسرت 128 دانلود
سوئه تفاهم 128 دانلود
عشق کثیف 128 دانلود
خاطرات مرده 128 دانلود
نیار بهونه 128 دانلود
تو مال من بودی 128 دانلود
هی حالا دیدی میتونم 128 دانلود
نازگل 128 دانلود
غریبه 128 دانلود
بی معرفت 128 دانلود
دمو 128 دانلود
تو یه مدتی کم 128 دانلود
عشق من 128 دانلود
ایران 128 دانلود
3 نقطه 128 دانلود
دختر جون 128 دانلود
همبستگی شرق شهر 128 دانلود
رقص جامایکایی 128 دانلود
شب تاریک 128 دانلود
بازی عشق 128 دانلود
شب رویایی 128 دانلود
Baby 128 دانلود
جنگ 128 دانلود
پارتی 128 دانلود
چارشنبه سری 128 دانلود
بکس 2afm 128 دانلود
فرار از واقعیت 128 دانلود
کلت کمری 128 دانلود




اگه سرعت اینترنتتون کفاف میده از این لینک استفاده کنید


دانلود کل مجموعه در یک فایل زیپ : Download
 
 
کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
:: برچسب‌ها: 2اف ام ,
تاریخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392
بازدید : 1616
نویسنده : no name

 

 

دانلود

از اینجا

کسب درآمد

:: برچسب‌ها: دانلود Million Dollar Motors دانلود Million Dollar Motors با لینک مستقیم دانلود Million Dollar Motors با کیفیت خوب دانلود Million Dollar Motors شبکه دیسکاوری دانلود رایگان مستند دانلود رایگان مستند گران ترین و سریع ترین اتومبیل های جهان دانلود مستقیم Million Dollar Motors دانلود مستند Million Dollar Motors دانلود مستند شبکه دیسکاوری دانلود مستند ماشین ها دانلود مستند ماشین های اسپرت دانلود مستند ماشین های پر قدرت دانلود مستند ماشین های گران قیمت دانلود مستند ماشینهای میلیون دلاری دانلود مستند های Discovery Channel دانلود مستند های روز ماشین ها گران قیمت ماشین های مدل بالا ماشین های میلیون دلاری ماشین های گران قیمت مستند Million Dollar Motors با لینک مستقیم مستند دیسکاوری Million Dollar Motors مستند دیسکاوری ماشین های میلیون دلاری مستند ماشین ها مستند ماشین های میلیون دلاری مستند ماشینهای میلیون دلاری با لینک مستقیم مستند کانال دیسکاوری ,
تاریخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392
بازدید : 2198
نویسنده : no name

دانلود فول آلبوم انریکه

 

دانلود آلبوم ها بصورت یکجا

Enrique Iglesias – 95-08 Exitos.zip

Enrique Iglesias – Cosas Del Amor.zip

Enrique Iglesias – Enrique.zip

Enrique Iglesias – Escape.zip

Enrique Iglesias – Euphoria.zip

Enrique Iglesias – Greatest Hits.zip

Enrique Iglesias – Insomniac.zip

Enrique Iglesias – Quizas.zip

Enrique Iglesias – Seven Retail.zip

Enrique Iglesias – Vivir.zip

 

دانلود آلبوم ها بصورت تکی

Enrique Iglesias – 95-08 Exitos

Enrique Iglesias – Cosas Del Amor

Enrique Iglesias – Enrique

Enrique Iglesias – Escape

Enrique Iglesias – Euphoria

Enrique Iglesias – Greatest Hits

Enrique Iglesias – Insomniac

Enrique Iglesias – Quizas

Enrique Iglesias – Seven Retail

Enrique Iglesias – Vivir

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
تاریخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392
بازدید : 1770
نویسنده : no name

فول آلبوم فرزاد فرزین(به در خواست دوستان)

آلبوم ها:

آلبوم شلیک:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
بیا بیا
دوریت
می دونم
بانو
نه
شورشی
بچه
حس خوب
عذاب
جای خالیت
یه زن

آلبوم شانس:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
احساس من
چیکه چیکه
برو
دونه دونه
شانس
اون تو نیستی
چرا دنیا
دیگه دیره
کی می تونه
فانوس
سوپر استار

ادامه مطلب

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ های فرزاد فرزین , دانلود تمام آهنگ های فرزاد فرزین , دانلود فول آرشیو , دانلود فول آرشیو فرزاد فرزین , دانلود فول آلبوم , دانلود فول آلبوم فرزاد فرزین , فرزاد فرزین , فول آلبوم ,
تاریخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392
بازدید : 1888
نویسنده : no name

 

 

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

…………………………………………….

دانلود آلبوم بزار دستاتو تو دستام از مازیار فلاحی

۸/۲۴/۲۰۱۳ ۱۱:۲۳ PM 7682376 01.Nagofte Boodi.mp3
8/24/2013 11:23 PM 1894686 02.Dastamo Vel Nakon.mp3
8/24/2013 11:23 PM 5203878 03.Bezar Dastaato Too Dastaam.mp3
8/24/2013 11:23 PM 4597837 04.Dokhtaran.mp3
8/24/2013 11:23 PM 5280156 05.Lahzeye Didar.mp3
8/24/2013 11:23 PM 7337560 06.Nabshe Ghalb.mp3
8/24/2013 11:23 PM 6954082 07.Delam Gerefteh.mp3
8/24/2013 11:23 PM 10083552 08.To Ro Doost Daram.mp3

دانلود آلبوم بگیر دستاتو تو دستام به صورت یکجا Maziar Fallahi – Bezar Dastaato Too Dastaam.rar

 

 برید ادامه مطلب . . .

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
:: برچسب‌ها: آلبوم جدید , آلبوم جدید مازیار فلاحی , آلبوم کامل مازیار فلاحی , بیوگرافی مازیار فلاحی , دانلود آلبوم , دانلود آلبوم مازیار فلاحی , دانلود آلبوم مازیار فلاحی بگیر دستاتو تو دستام , دانلود آلبوم مازیار فلاحی قلب یخی , دانلود فول آرشیو مازیار فلاحی , دانلود فول آلبوم مازیار فلاحی , زندگینامه مازیار فلاحی , فول آرشیو مازیار فلاحی , فول آلبوم , فول آلبوم مازیار فلاحی , مازیار فلاحی , مازیار فلاحی دانلود فول آلبوم مازیار فلاحی , مازیار فلاحی فول آلبوم ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1775
نویسنده : no name
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 2038
نویسنده : no name

 

بیوگرافی داریوش:

داریوش در ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. پدرش محمود اقبالی، از مالکان آذربایجان (شهرستان میانه) بود. داریوش دوران کودکی را در تهران گذراند. اولین بار در ۹ سالگی در جشنی در مدرسه شهرآرابه روی صحنه رفت. دوران دبیرستان را در دبیرستان‌هایی همچون دبیرستان فارابی، دبیرستان کرج، دبیرستان رازی دبیرستانی در سنندج، و دبیرستان آزادگان تهرانپارس گذراند و در مراسم هنری به اجرای برنامه‌های هنری می‌پرداخت.

در ۱۳۴۹ با حسن خیاط‌باشی آشنا شد و همین آشنایی موجب ورود رسمی او به موسیقی حرفه‌ای شد. در همین سال او با ترانهٔ به من نگو دوست دارم با آهنگسازی ترانه‌سرا و آهنگساز جوان «درویش مصطفی جاویدان» به شهرت رسید. اولین ترانه مستقل او ترانه نبسته پیمان از علی گزرسز (رها) با آهنگسازی خودش می‌باشد.

با سر کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران، داریوش نیز مانند اکثر خوانندگان پاپ ایرانی آن زمان، از کشور خارج شد.

داریوش، در آلبوم دنیای این روزای من ترانه‌ای به نام قیصر خواند که آن را به بهروز وثوقی بازیگر سینما تقدیم کرد.

داریوش در وبلاگ شخصی خود دلیل خروج از ایران را چنین بیان کرده: «پس از انقلاب ۱۳۵۷ و به دنبال کشتار، خونریزی و خفقان حاکم بر سرزمینم، مجبور به ترک وطن شدم. از آن زمان تا حال، در سفری بی‌انتها، می‌کوشم در کنار هموطنانم سرود ایرانی آزاد را هم‌صدا شوم». او هم اکنون دارای دو فرزند به نامهای بیتا (متولد ۱۳۷۲) و میلاد (متولد۱۳۸۳) می‌باشد.

وی در طی سال‌هایی که بیرون از ایران بوده، همواره از پناه‌جویان ایرانی حمایت کرده‌است و در تظاهرات‌های حمایت از این افراد فعال بوده است و نیز با تشکیل بنیادهایی همچون آینه به حمایت از معتادان برخاسته‌است.

 

 

دانلود تمامی کارهای داریوش تا به امروز در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
:: برچسب‌ها: بيوگرافي داريوش , تمام آلبوم هاي داريوش , تمام آهنگ هاي داريوش , تماميه آهنگ هاي اجرا شده توسط داريوش , داريوش فول آلبوم دانلود , دانلود تمام آلبوم هاي داريوش دانلود تمام آهنگ هاي داريوش , دانلود داريوش فول آلبوم , دانلود فول آلبوم داريوش , فول آرشيو داريوش , فول آلبوم , فول آلبوم داريوش , فول آلبوم داريوش دانلود , هايده فول آلبوم ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1711
نویسنده : no name
دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

 

 

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

آلبوم ها:

آلبوم خونه غرور:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
دوست دارم
صاف و ساده
دلواپسی
خونه ی غرور
یار من
بن بست
بی معرفت
بی خیال
دل من
خیال بی کسی

آلبوم موج منفی
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
موج منفی
یه شاخه گل
غریبونه
التهاب
عمر منی
خیلی دیره
قسم
خیلی دوست دارم یه روز
دیگه دوست ندارم
یه بهونه

بقیه در ادامه مطب ...

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آلبوم مهدی احمدوند , دانلود آلبوم مهدی احمدوند خونه غرور , دانلود آلبوم مهدی احمدوند موج منفی , دانلود آهنگ های مهدی احمدوند , دانلود البوم مهدی احمدوند نقطه ضعف , دانلود تمام آهنگ های مهدی احمدوند , دانلود فول آرشیو , دانلود فول آرشیو مهدی احمدوند , دانلود فول آلبوم , دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند , فول آلبوم , مهدی احمدوند ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1682
نویسنده : no name
دانلود فول آلبوم رضا صادقی

دانلود فول آلبوم رضا صادقی

 

دانلود فول آلبوم رضا صادقی

آلبوم ها:

آلبوم همین:
نترس
دوست دارم خدا
ادعا
عاشقتم
کفش آهنی
بخند
حس خوب
ولی نابو
دروغ بگو ولی
پیله(آدم آهنی)

آلبوم ۱۰ ثانیه:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
۱۰ ثانیه
عاشق
غم
گلم
حکمت
هوار
هوات
مادر
پدر

آلبوم آدم بهار:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
ترک ۱
ترک ۲
ترک ۳
ترک ۴
ترک ۵
ترک ۶
ترک ۷
ترک ۸
ترک ۹

بقیه تو ادامه مطلبه ...

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آلبوم رضا صادقی , دانلود آلبوم رضا صادقی 10 ثانیه , دانلود آلبوم رضا صادقی آدم بهار , دانلود آلبوم رضا صادقی بندر غم , دانلود آلبوم رضا صادقی دلم برات تنگ شده , دانلود آلبوم رضا صادقی دیگه مشکی نمی پوشم , دانلود آلبوم رضا صادقی راه , دانلود آلبوم رضا صادقی عاشقم من , دانلود آلبوم رضا صادقی قصر آبی , دانلود آلبوم رضا صادقی مست و دیونه , دانلود آلبوم رضا صادقی مشکی رنگ عشق , دانلود آلبوم رضا صادقی نرو , دانلود آلبوم رضا صادقی واستا دنیا , دانلود آلبوم رضا صادقی پیرهن مشکی , دانلود آلبوم رضا صادقی کلاغ قارقاری , دانلود آلبوم رضا صادقی گل لاله , دانلود آلبوم رضا صادقی یکی بود یکی نبود , دانلود آهنگ آلبوم رضا صادقی , دانلود آهنگ های رضا صادقی , دانلود تمام آهنگ های رضا صادقی , دانلود فول آرشیو , دانلود فول آرشیو رضا صادقی , دانلود فول آلبوم , دانلود فول آلبوم رضا صادقی , رضا صادقی , فول آلبوم ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1874
نویسنده : no name

دانلود فول آلبوم خسرو شکیبایی

 

دانلود فول آلبوم خسرو شکیبایی

آلبوم خسرو شکیبایی – حجم سبز

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
عرب
ظهور
به باغ هم سفران
جنبش واجب نیست
دوست
صدای دیدار
قربت
از آب ها به بد

آلبوم خسرو شکیبایی – مهربانی

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
زیبا
درخت

آلبوم خسرو شکیبایی – نامه ها

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
خسته ام خسته

سراغ شعر می روم

آلبوم خسرو شکیبایی – پری خوانی

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
سلام دوباره
ایمان بیاوریم
هدیه
تولدی دیگر
دلم گرفته
آفتاب می شود
ترانه نگاه کن
علی کوچیکه

آلبوم خسرو شکیبایی – صدای پای آب

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
صدای پای آب ۱
صدای پای آب ۲

آلبوم خسرو شکیبایی – سهراب

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
رگه پنهان
منظومنه مسافر
سهراب ۷ ساله
آب
وحله در لحظه
قربت(ورژن جدید)
جنبش واژه زیست
سهراب
به باغ هم سفران

کسب درآمد

:: برچسب‌ها: خسرو شکیبایی, دانلود آرشیو آهنگ های ایرانی, دانلود آهنگ خسرو شکیبایی, دانلود آهنگ های خسرو شکیبایی, دانلود تمام آلبوم های خسرو شکیبایی, دانلود تمام آهنگ های حامد زمانی, دانلود دکلمه های خسرو شکیبایی, دانلود فول آرشیو, دانلود فول آرشیو خسرو شکیبایی, دانلود فول آلبوم, دانلود فول آلبوم خسرو شکیبایی, فول آلبوم , osv, a;dfhdd , khosro shakibaee ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1821
نویسنده : no name

فول آلبوم احسان خواجه امیری

آلبوم ها :

آلبوم عاشقانه ها :

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
احساس آرامش
آرزو
این حقم نیست
کجایی
دریا
لحظه خوشبختی
تموم قلب من
لب تیغ
نبرده رنج

آلبوم برای اولین بار :

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
برای اولین بار
خیال تو
لبخند اجباری
انگار نه انگار
وقت که نباشی
غریبه
ترانه خونه
من بی تو
حس غریب
زمونه
رمیکس

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
:: برچسب‌ها: احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم برای اولین بار احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم سلام آخر احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم عاشقانه ها احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم فصل تازه احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم من و بابا احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم یه خاطره از فردا احسان خواجه امیری , دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری , دانلود تمام آهنگ های احسان خواجه امیری , دانلود فول آرشیو , دانلود فول آرشیو احسان خواجه امیری , دانلود فول آلبوم , دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری , فرزاد فرزین , فول آلبوم , ehsaan khaje amiri , hpshk oh , [i hldvd , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1800
نویسنده : no name

دانلود فول آلبوم علی زیبایی   تکتا

 

 

دانلود فول آلبوم علی زیبایی – تکتا

آلبوم ها:

آلبوم علی زیبایی – تکتا اون روی سکه

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
آهای دنیا
دل دیونه
آرزومی
حالا دیگه رفته
حالا شد
مال منی
نداره
نیمه ی جونم
اون روی سکه

آلبوم علی زیبایی – تکتا سالی به سالی

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
بذار گریه کنم
نامه
آره من مقصرم
به یاد تو
دل صدایه من
گل صحرا
مدیونم نکن
سالی به سالی
سره سازش

آلبوم علی زیبایی – تکتا زمونه

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
آهای دنیا(رمیکس)
بی معرفت
چشمای من
دل گیرم از تو
دیگه رفتم از یاد
کاره توئه
مشکوک
رده اشکم
تو مهربونی
یک درصد
زمونه

تک آهنگ ها:

بازیای زندگی
بی اندازه
من و دل
عموی بچه ها
بی فایده
همنشین حرف دلم
بنالم
دنیا تنگه دلم
بهونه
بنالم
بذار برم
دل دیونه
غریبه
کوه خاموش
لحظه آخر
مشکوک
تو این دنیا
پیغمبر رحمت
عمو جونم عباس
بی فایده

فرهاد و شیرین

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: فول آلبوم ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آلبوم علی زیبایی - تکتا زمونه , دانلود آلبوم علی زیبایی - تکتا سالی به سالی , دانلود آلبوم علی زیبایی اون روی سکه , دانلود آهنگ های علی تکتا , دانلود آهنگ های علی زیبایی , دانلود تمام آهنگ های علی تکتا , دانلود تمام آهنگ های علی زیبایی , دانلود فول آرشیو , دانلود فول آرشیو علی تکتا , دانلود فول آرشیو علی زیبایی , دانلود فول آلبوم , دانلود فول آلبوم علی تکتا , دانلود فول آلبوم علی زیبایی , علی تکتا , علی زیبایی , فول آلبوم ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1738
نویسنده : no name

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام 93

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری به نام ۹۳ با بالا ترین کیفیت
میکس و مستر : نیما وارسته ، آهنگساز : بنیامین بهادری ، ترانه سرا : فرید احدی

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر فقط ۳ آهنگ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام 93 دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام 93 دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام 93 دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام 93

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام 93

MP3 – 128

Benyamin Bahadori – Ghahve

Benyamin Bahadori – Dast Negah Daar

Benyamin Bahadori – Faghat Shabihe Khodeti

لیست همه آهنگ های آلبوم :

۰۱ Benyamin Bahadori – Ghahve.mp3      
02 Benyamin Bahadori – Jadogare Gisoo.mp3      
03 Benyamin Bahadori – Maadar.mp3      
04 Benyamin Bahadori – Dobareh Cheshmat.mp3      
05 Benyamin Bahadori – Hafte Eshgh.mp3      
06 Benyamin Bahadori – Dast Negah Dar.mp3      
07 Benyamin Bahadori – Eshghe Dasghe Man.mp3      
08 Benyamin Bahadori – Ye Khoneh.mp3      
09 Benyamin Bahadori – Faghat Shabihe Khodeti.mp3      
10 Benyamin Bahadori – Gole Yas 2.mp3      
11 Benyamin Bahadori – Ashob.mp3      
12 Benyamin Bahadori – Eshgh Dar Roze Ghiyamat.mp3
کسب درآمد

:: برچسب‌ها: دانلود آلبوم, دانلود آلبوم 93, دانلود آلبوم بنیامین بهادری, دانلود آلبوم جدید, دانلود آلبوم جدید ایرانی, دانلود آهنگ بنیامین بهادری ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1568
نویسنده : no name

دانلود آهنگ جدید آراد آریا به نام فوق العاده


ترانه : نیلوفر حسینی خواه ، آهنگ : آراد آریا
تنظیم : آرمین سفیدار ، میکس و مسترینگ : حمید شکاری

متن آهنگ جدید آراد آریا به نام فوق العاده :

"از تموم زندگی من تو رو می خوام و بس

عشق تو یعنی نفس تو یعنی همه چیز و همه کس

تا ته خط با منی لحظه هامون خاطرست

عشق تو یعنی نفس تو یعنی همه چیز و همه کس

مثل یه خوابه این روزای قشنگ

زندگی چقدر خوبه پر رنگ و آهنگ

می دونم اسم این حس تازه چیه

می دونم خوده عشق آره واقعیه

از تموم زندگی من تو رو می خوام.و بس

عشق تو یعنی نفس تو یعنی همه چیز و همه کس

تا ته خط با منی لحظه هامون خاطرست

عشق تو یعنی نفس تو یعنی همه چیز و همه کس

تو مثل ماهی تو شبای تیره

توی بدترین حالم با تو آروم میشم

باور خوشبختی کنارت چه سادست

حال من هر لحظه با تو فوق العاده ست

از تموم زندگی من تو رو می خوام و بس

عشق تو یعنی نفس تو یعنی همه چیز و همه کس

تا ته خط با منی لحظه هامون خاطرست

عشق تو یعنی نفس تو یعنی همه چیز و همه کس"

MP3 – 320

Arad Aria – Fogholade

MP3 – 128

Arad Aria – Fogholade

 

کسب درآمد

:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ آراد آریا, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ فوق العاده ,
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 1969
نویسنده : no name
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
بازدید : 1704
نویسنده : no name

کسب درآمد
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
بازدید : 1936
نویسنده : no name

توضیحات بازی:

"گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است."

حداقل بستر سخت افزاری لازم برای بازی:

"

OS : Windows XP Service Pack 3, Windows Vista,7,8

CPU : 2GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo or better, AMD Athlon X2 or better)s

RAM : 1 GB (Win XP), 2 GB (Win Vista/7)s

 

Video Card: DirectX 9 Graphics card with 512 MB Video RAM (Radeon HD 2600 XT/Geforce 8600)s

DirectX®: 9.0c

 

 

"

پارت اول

پارت دوم

پارت سوم

پارت چهارم

پارت پنجم

پارت ششم

پار هفتم

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Tomb Raider , دانلود بازی Tomb Raider 2013 , دانلود بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر , دانلود بازی Tomb Raider با لینک مستقیم , دانلود بازی Tomb Raider جدید , دانلود بازی Tomb Raider کرک SKIDROW , دانلود بازی توم ریدر 2013 , دانلود بازی توم ریدر برای کامپیوتر , دانلود رایگان بازی Tomb Raider , دانلود مستقیم بازی Tomb Raider , دانلود نسخه Blackbox بازی Tomb Raider , دانلود نسخه بلک باکس بازی Tomb Raider , دانلود نسخه جدید بازی Tomb Raider , دانلود نسخه جدید بازی توم ریدر , دانلود نسخه نهایی بازی Tomb Raider , دانلود نسخه کامپیوتر بازی Tomb Raider , دانلود نسخه کرک شده بازی Tomb Raider , دانلود نسخه کم حجم بازی Tomb Raider , دانلود پرسرعت بازی Tomb Raider , دانلود کرک اسکیدرو Tomb Raider , دانلود کرک بازی Tomb Raider , سیستم مورد نیاز بازی ,
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
بازدید : 2099
نویسنده : no name

 توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود

اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید، پاکت گیمز به شما گوشزد می‌کند که بدانید، یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

حد اقل بستر سخت افزاری برای بازی

OS: Microsoft Windows Vista SP1/XP SP3 ONLY/7

Processor: 1.8GHz Intel Core 2 Duo/2.4GHz AMD Athlon X2 64 Processor

RAM: 1GB RAM for Windows XP/1.5GB RAM for Windows Vista

HDD: 16GB Free Hard Disk Space

Graphic Drive: 256MB NVIDIA GeForce 7900
256MB ATI Radeon X1900

 

 

پارت اول


پارت دوم


پارت سوم


پارت چهارم


پارت پنجم

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
بازدید : 1782
نویسنده : no name
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
بازدید : 1628
نویسنده : no name

 پسورد فایل:      www.98ia.com 

 

!!!!!!برای دنلود کلیک کن!!!!!!

کسب درآمد
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
بازدید : 1648
نویسنده : no name

 

 

 

لینک دانلود

 

کلیک کنیـــــــد

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 

 

بقیه در ادامه مطلب ...

کسب درآمد

:: برچسب‌ها: آموزش ICDL , آموزش ای سی دی ال , آموزش مبتدی کامپوتر , آموزش مهارت كامپيوتر , آموزش مهارت های هفت گانه کامپوتر , آموزش مهارت های کامپیوتر , آموزش کامپیوتر , آموزش کامپیوتر ICDL , ای سی دی ال , دانلو کتاب آموزش ICDL , دانلود pdf آموزش ICDL , دانلود pdf آموزش هفت گانه کامپیوتر , دانلود pdf کتاب آموزش ICDL , دانلود آموزش هفت گانه کامپیوتر , دانلود رایگان کتاب , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزشWord , دانلود کتاب کامپیوتر , کتاب آموزش Access , کتاب آموزش Excel , کتاب آموزش internet , کتاب آموزش power point , کتاب آموزش Word , کتاب آموزش کامل مهارتهای هفتگانه ICDL , کتاب ای سی دی ال , کتابخانه اینترنتی , ,
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
بازدید : 1772
نویسنده : no name

 

 

 

 

 

کسب درآمد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جورواجور کده و آدرس joorvajoorr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2358
بازدید ماه : 3995
بازدید کل : 216134
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

خرید مهر طراحی ناخن سالن اکسپرس salon express

RSS

Powered By
loxblog.Com